دفتر نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر پرند افتتاح شد

۱۳۹۸-۱۲-۰۹
0 نظر
دفتر نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر پرند افتتاح شد

به اهتمام شرکت عمران شهر جدید پرند دفتر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر جدید پرند با حضور مسئولان افتتاح و راه اندازی شد.

افتتاحیه دفتر نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر پرند با حضور معاونت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، فرماندار شهرستان رباط‌کریم، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت عمران پرند، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رباط کریم، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر پرند و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان رباط‌کریم و پرند افتتاح شد.

فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: ظرفیت فرهنگی و هنری شهر پرند ما را متقاعد کرد که نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را در پرند داشته باشیم.

وی افزود: استفاده از ظرفیت فرهنگی هنرمندان و تشکیل جلسات شورای فرهنگی عمومی می تواند در دستور کار جدی این نمایندگی قرار گیرد که این موضوع قطعا تاثیر فرهنگی بسیار مثبتی برای شهر در بر خواهد داشت

احمدی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدتهای مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ابراز امیدواری کرد و بیان کرد: با استقرار نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر پرند هنرمندان این شهر فرصت ارائه داشته های فرهنگی، هنری و ادبی خود را پیدا نمایند که تحقق این امر همراه با موفقیت های هنرمندان این شهر را در آینده ای نزدیک شاهد خواهیم بود.

وی اظهار داشت: مباحث فرهنگی و هنری شهرستان پرند را به عنوان موضوعی جدی در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد و گفت: این شهرستان از ابعاد هنری، فرهنگی در بسیاری از حوزه‌های تخصصی بسیار مهم است.

در دهه کرامت و در آستانه میلاد پر برکت امام رضا (ع) ظهر امروز با حضور امید احمدی فرماندار شهرستان رباط کریم، مکبری مدیر کل دفتر توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرهای جدید، آرش صیادی مدیر عامل، مهدی مجیدی عضو هیئت مدیره شرکت عمران ، پور روشن رییس اداره فرهنگ و ارشاد رباط کریم، اعضای شورای اسلامی شهر پرند و دیگر مسئولان اداری و انتظامی و هنرمندان شهر پرند دفتر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساختمان اداری بوستان مشاهیر شهر جدید پرند افتتاح شد.

آرش صیادی در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و هنری بسیاری که در شهر پرند وجود دارد، اظهار کرد: شرکت عمران برای توسعه ظرفیت ها و زیر ساخت های فرهنگی خود را، مکلف به ایجاد دفتر فرهنگ و ارشاد اسلامی کرد.

وی با اشاره به توسعه پر سرعت شهر پرند بر اساس شاخص های جمعیتی و فعال بودن ۱۲۰ هزار کنتور فعال برق در پرند و جمعیت ۳۵۰ الی۴۰۰ هزار نفر در شهر پرند بر توسعه زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی شهر تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت عمران در پایان خاطرنشان کرد: دومین هنرستان فاخر هنرهای زیبا در سطح کشور و اولین در مجموعه شهرهای جدید در شهر جدید پرند با هدف توسعه هنر و ایجاد هویت بخشی به شهر جدید پرند در فاز۶ ساخته خواهد شد.

 

پیام بگذارید